Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Jak zatrudnić agencję SEO. Uzyskaj więcej informacji.

Jeśli posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w XXI w. obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie tu szereg klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak więc wybrać rzetelną firmę SEO? Zalecamy posłuchać podpowiedzi ekspertów.

Jak znaleźć dobrą firmę SEO? Google opublikowało o tym kurs

Nie można zaprzeczyć, że cały sektor usług SEO, czyli działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieprzerwanie rozwija się w zasadzie tylko za sprawą Google. Mimo istnienia innych opcji, jak m.in. Baidu, DuckDuckGo czy Yahoo, nadal liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się pozyskać widoczność w sieci, musi powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, w których występuje silna konkurencja, z reguły nie jest to osiągalne bez doradztwa specjalistów z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea SEO jest nowością, i udostępniło krótki film o tym, jak znaleźć rzetelną firmę SEO.

Cechy rzetelnej firmy SEO zdaniem Google

Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem w prosty sposób naświetla, jak poznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:

  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na wybrane frazy,
  • zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie prowadzonych działań, przykładowo poprzez cykliczne raporty i ciągły dostęp do statystyk strony,
  • umiejętność oceny czasu oraz budżetu koniecznego do zakończenia zakładanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od drobiazgowego audytu strony.

Przedstawicielka firmy Google akcentuje również, iż dobra firma SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym namacalne rezultaty przeważnie po paru miesiącach pracy.