Podstawowe informacje o pozycjonowaniu

Na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/ zlecisz pozycjonowanie stron internetowych.

Znamy trzy główne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną rolę przed jednorazowymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Matki, finały Pucharu Europy w piłce nożnej lub Święto Pracy. Ten wariant pozycjonowania jest szczególnie efektywny, jeśli popularna w danym czasie fraza zostanie odnaleziona i użyta ze stosownym wyprzedzeniem. Na ogół pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze turystyki oraz gastronomii. Najczęściej powinno się rozpocząć je na 8-10 tygodni przed interesującym nas wydarzeniem, ażeby wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową czy też uaktualnioną treść witryny internetowej.

Pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon

Następny typ pozycjonowania to solidne i wypróbowane rozwiązanie dla osób dysponujących niskim budżetem na reklamę. Za sprawą odpowiedniego dobrania słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę powiązaną z daną branżą, ale także koszty reklamy w Google Ads znacznie się obniżą. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza także znacznie niższą konkurencję. Ważne jest również to, iż coraz powszechniejszy jest trend wpisywania dłuższych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Philips S5400 czarna,
– smartfon Huawei Y7 czerwony,
– obuwie Nike Air Max czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo ważne przede wszystkim dla sklepów internetowych. Przy użyciu tego typu fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader obszerną ofertę towarów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w Google.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego typu najistotniejsze jest dołączenie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się przeważnie:
– dzielnicę (np. “sklep RTV Śródmieście”)
– miasto (“zespół na wesele Kraków”)
– państwo (“kompozytor Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie zda egzamin w przypadku podmiotów lokalnych, które kierują swoje produkty tylko do klientów mieszkających na tym samym obszarze. Ta metoda pozycjonowania jest przydatna też wówczas, gdy firma nie ma finansów na reklamę i nie może rywalizować na słowa kluczowe bez dopasowania lokalnego, przykładowo zamiast “restauracja hiszpańska“, to “restauracja hiszpańska Kraków”.

Dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]