Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Jesteś zainteresowany usługami agencji social media Kraków? Kliknij tu.

Akcje reklamowe winny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy sprzedażą. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa stać na organizację i opłacanie własnych wydziałów ds. reklamy, jednak małe firmy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, zwykle poszukują wsparcia u agencji reklamowych.

Co można powierzyć agencji marketingowej?

Agencja marketingowa to grupa twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, mających wiele umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z profesjonalistami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w sieci (prowadzenie kont social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki (także DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom kompleksową obsługę. Młode marki mogą liczyć na opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy koperty), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż zostanie ono odpowiednio użyte na etapie projektowania materiałów promocyjnych – ulotek, kalendarzy, stoisk targowych lub billboardów. Agencja marketingowa napisze również ciekawe, unikalne teksty na stronę internetową zamawiającego oraz zaplanuje strategię kontaktów z klientami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, jak Facebook, Instagram i Twitter.

Do których firm adresowana jest oferta agencji reklamowej?

Oferta agencji reklamowej kierowana jest przede wszystkim do podmiotów, które nie mają własnego działu promocji. Nie oznacza to jednak, że to wyłączny model kooperacji. Praca agencji nierzadko polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu ds. promocji. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, targów lub konferencji wymagających na ogół wielopoziomowego planowania, te obowiązki może przejąć zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie zgranej oraz niezawodnej ekipy pracowników – wystarczy powierzyć jej zaplanowanie wyjazdu integracyjnego czy też przygotowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują setki agencji marketingowych, trzeba jednak decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do obszernego grona doświadczonych specjalistów. Umożliwi to przekazanie wszelkich czynności reklamowych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii oraz wizerunku firmy.

Dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]